Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

tisdag 17 augusti 2010

Välkommen till AML Förlag

Här kommer du att få läsa om böcker som skrivits av Ann-Catrin Malmlöf.
Bokförlaget startades under våren 2010 för att fokusera på berättelser och erfarenheter från arbetslivet på den globala arenan. Den första boken är ”En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola” som kom ut i september kan beställas hos nät- och andra bokhandlare samt efterfrågas på biblioteken över hela Sverige.

AML Förlag var med på Bokmässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar