Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

måndag 22 juni 2015

Semesterdags

Nu ska jag ha semester men tankarna på boken som inte är färdig än bär jag alltid med mig. Dessutom skriver jag dagbok och ibland kan det dyka upp en idé eller ett uppslag som jag tycker kan förtjäna sin plats någonstans. Det är alltid spännande med nya miljöer som kan trigga igång fantasin eller enbart att koppla av och kanske hitta några uppslag under de vanliga tankarna.
Livet är så innehållsrikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar