Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

måndag 18 januari 2016

Testläsning på G

Min efterlysning av intresserade testläsare s.k. betaläsare behövde inte ligga ute länge förrän jag hade fått tre personer som passar utmärkt för mina behov. Det var en fd. telefonist, en fd. kollega på Swedtel och en författarkollega som jag inte känner. Det kommer att bli intressant att se vad de kommer fram till från sina skilda bakgrunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar