Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

torsdag 8 december 2011

Visdomsord

Från Bullitinen "Time To Write" hittade jag nedanstående visdomsord som jag gjort till mina:

You are the only expert on yourself.
Some of us will offer suggestions and advice based on our experience.
Only you can decide whether to take it.

Jag uppskattar att få många synpunkter och förbättringsförslag för att kunna fatta beslut om hur jag vill använda dem. Kom, kom, kom bra idéer och uppslag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar