Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

fredag 3 september 2010

Mina böcker snart dina böcker

Leveransen kom till slut med rekordfart till mig. Den upplaga som "gick fel" hamnade hos Adlibris. Nu har jag kommit överens med dem att de får behålla böckerna i sitt lager. Då levereras de snabbare till beställare men inte före den 18 september. På bokmässan finns chansen att köpa direkt av mig i monter A04:10.

2 kommentarer:

  1. Så man kan beställa den från adlibris om man inte tar sig till Gbg då?

    SvaraRadera
  2. Just precis. Bra om böckerna kommer ut till glada läsare.

    SvaraRadera