Välkommen till Ann-Catrins skrivarblogg

Här kommer du att få läsa om mitt skrivande och mina bokprojekt. Bokförlaget AML startade jag våren 2010 för att kunna presentera min första bok "En kvinnlig konsult på uppdrag i Angola" på Bokmässan i Göteborg. Temat var ju Afrika och det har blivit mitt tema för hela året. Boken kan beställas både i nätbokhandeln och hos andra bokhandlare samt efterfrågas hos biblioteken i hela Sverige.

onsdag 29 september 2010

Besök i montern på Bokmässan

en känd recensent och bokbloggare Kristina Simar har rapporterat om sin helg på Bokmässan:
"På lördagen vaknade vi av att det regnade och blåste rejält. Inte så roligt. Vi åkte något senare än vad vi planerat till mässan och idag var det kö ända ut på gatan. En fullsmockad mässa, med trängsel överallt. Idag var det svårt att komma intill och prata med någon överhuvudtaget. Fick några ord med Ann-Catrin Malmlöf, Pontus Wikner, Ann Ljungberg och Sölve Dahlgren i deras monter."

Det var ett trevligt besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar